събота, 28 септември 2013 г.

„Хората и билките – все живи същества“


“…Черните мисли, злобата и завистта, омразата, враждата съсипват душата. Те най-много и бързо съкращават живота на човека. И ако искате да станете лекари на самите себе си, станете туристи! Най-изпитаното и сигурно лекарство е туризмът. Повярвайте ми! Многото ми години го доказват. Когато човек е в планината и извика от все сърце, волно Ойларипиии…, сякаш душата му се отпуща, възражда. Тя ободрява духа. Планината прочиства душата…


Ходенето, катеренето разиграва кръвта. Раздвижва ставите, стяга мускулите. Почувствате ли силна умора, излизайте сред природата. Много пъти съм го казвал, аз съм си изпитал чудесно средство: избирам си едно хубаво дърво и сядам до него. Залепвам гърба и главата си на ствола му и по законите на скачените съдове моето изпразнено динамо се захранва от жизнената енергия на дървото, а аз започвам да се чувствам отморен, силен и здрав… “ из „Хората и билките – все живи същества“ – откровено с Петър Димков

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.